Wednesday, February 2, 2011

Raja Lawak 5 - Minggu Ke 4

Salam semua...,

Jumaat lepas, aku telah pergi menonton persembahan peserta-peserta Raja Lawak 5 secara lansung face-to-face, yelah sebelum ini aku tengok secara live kat TV je tp kali tidak..hahha..aku berjaya gak pergi dengan hasil hasutan dan ajakkan adik aku ini..So ini lah gambar yang terbaik yang aku dapat amek coz lense pun standard dan aku kene tegur supaya simpan kamera...huhuhu...












Nie je yang aku dapat shoot coz tgh syok2 amek gambar, crew raja lawak datang kat tempat aku dan lalu berkata "tolong jgn amek gmbr ek, simpan ek camera tu"...huhuhuhh....takutnye...so untuk mengcover malu dan xnak kene rampas my babies nie, aku buat ar preview gmbr dlm camera pastu abs je commercial break, aku terus simpan dlm beg coz dengan harapan owg leka ar ketika aku sedang menyimpan camera aku..hhahaha...

p/s: so skg nie aku tau ar protokol2 kalau dtg tgk secara live kat dlm studio....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails