Wednesday, January 5, 2011

pakej untuk 2011 dah keluar!!!!!!!!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia...

Rasanya sempat lagi kalau saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua customer, yang baca blog ku ini dan semua lah tak kira bangsa, umur, keturunan mahupun agama...wahhh...!!!!..Ok memandangkan dah masuk tahun baru ini, saya dengan segan silunya mengeluarkan pakej2 dan harga kepada yang ingin menggunakan khidmat saya untuk menjadi tukang ambil gambar anda semua, walaupun saya bukan pro sangat tapi saya akan cuba sedaya upaya untuk menghasilkan gambar bagi memuaskan hati para pelanggan saya. Jangan risau, harga boleh dirunding dan segala pertanyaan sila hubungi saya, jangan segan silu ek...terima kasih kerana sudi menggunakan khidmat saya...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails